Anwar tempat yg lain, tarikh yg lain .. pun takde orang

oleh suara ampang point

AMPANG - Kedatangan Anwar Ibrahim, pemimpin Pakatan Rakyat dan juga De Facto Leader Parti Keadilan Rakyat ke Ampang pada 14hb Februari di Hotel DePalma ,disambut sangat dingin.Lebih kurang 60 orang sahaja yang hadir daripada jumlah 500 kerusi yang disediakan untuk malam tersebut dan  rata-ratanya dikenali datang dari kawasan lain.


Tidak mengejutkan kerana baru seminggu yang lepas, Anwar Ibrahim terpaksa memanggil anak beliau menggantikan beliau di ceramah AU5 selepas diberitahu kehadiran sangat mendukacitakan bagi tahap Ketua pembangkang dan pemimpin Parti keadilan Rakyat seperti Anwar Ibrahim.

Tidak seperti di AU5, beliau boleh memberikan alasan untuk tidak hadir, beliau kali ini tidak dapat memberikan alasan lain lagi seperti yang kerap beliau lakukan. Dikhabarkan ada beberapa media yang berada pada malam itu agak terkejut dengan sambutan yang dingin terhadap pemimpin Pakatan Rakyat tersebut.

Daripada raut wajah Anwar Ibrahim yang berkerut jelas terpancar bahawa beliau agak tidak berpuashati dengan sambutan yang diberikan kepada beliau pada malam tersebut oleh penduduk-pendudk Ampang.

Rakyat semakin sedar,  permainan politik Anwar Ibrahim menjanjikan pelbagai habuan, penuh dengan rethorik, cekap dengan tipu muslihat dan hipokrit sudah sampai ke peringkat maksima apabila Anwar Ibrahim ditolak oleh rakyat. Ditambah pula dengan pelbagai fakta yang nyata mengenai pembabitan beliau di dalam aktiviti homoseksual, Anwar Ibrahim, hanya layak duduk di dalam rumah sakit jiwa sahaja.

6 comments:

  1. ELOK BOH PENYEPAK KAT MUKA TU,,,KAKI BELIT

    ReplyDelete
  2. jom berubah, selamatkan malaysia dari anwar ibrahim

    ReplyDelete
  3. Saudara Anwar, setiap insan akan menuju ke penghujung riwayat (habis umur). Insaf dan bertaubatlah sebelum terlambat. Penjuang bukan untuk zaman kita sahaja, lebih penting untuk kesinangbungan zuriat bangsa Melayu kita memegang tampok pemerintahan Negara yang Tercinta "Malaysia".

    ReplyDelete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=-GRc3VOiMgc

    ReplyDelete
  5. wahai......saudara Anwar Ibarahim.....
    ingatlah saudaraku....umur kita telah hampir kepenhujung.
    rumah kata pergi
    kubur kata mari....
    insaflah wahai saudara....
    bertaubatlah saudara....
    usah di kejar dunia yg fana ini...
    pangkat harta dan kuasa ...
    tidak dapat menolong saudara
    bila mengadap Allah Rabbul jalil...
    hanya amal dan kebaikan
    yg dapat membantu saudara..
    ingatlah Allah...
    jangan tinggalkan sembahyang...
    inilah nasihat hamba..
    assalamualaikum

    ReplyDelete
  6. Blog sdr turut mempamerkan statistik penduduk Ampang mengikut kaum. Boleh tak cari statistik pemilikan hartanah mengikut kaum, khususnya hartanah perniagaan? Juga lain-lain statistik ekonomi.

    ReplyDelete