Tuesday, February 8, 2011

"Azmin & Sijuburin Bapak Segala Rasuah dan Pengkhianat"

oleh Ummi Halfida binti Ali
Salam kepada pembaca blog yg budiman, dah beberapa hari tak menulis kerana sibuk dengan penulisan buku saya yang akan dilancarkan tidak lama lagi, saya pada mulanya bercadang berhenti menulis buat beberapa ketika bagi menyudahkan buku istimewa saya, namun diatas rasa penghargaan kepada penyokong-penyokong setia saya yg tidak henti kunjung ziarah di laman blog saya, maka digagahkan lah juga untuk menulis sebagai tatapan dan renungan pembaca budiman.



Ramai yg mengeluh kenapa tidak diteruskan fakta 12-44 seperti yg dijanjikan. Mungkin para pembaca tak perasan bahawa saya telah melangkah sehingga ke fakta 17, cuma cara pendedahan dalam bentuk yg berbeza , bukan persoalan tetapi penghujahan , iaitu berdasarkan tajuk-tajuk seperti yg telah didedahkan di dalam blog seperti:

fakta 12).......Melalui warkah keramat yg saya titipkan sebagai bukti yg telah ditulis oleh saya sendiri 13 tahun yg lampau yg telah membawa kepada penangkapan saya dan penderaan saya oleh pihak polis untuk menarik balik segala pertuduhan, mesej yg ingin disampaikan di mana letaknya fitnah jahat si putar alam bahawa wujudnya konspirasi antara saya dan tun m, buta ke mata mereka yg taksub dan fanatik, beberapa kali saya nyatakan dlm surat saya , DATO SERI TOLONG SELAMATKAN ABANG SAYA AZMIN, kerana ketika itu tun adalah bapak angkat kepadanya.

Kalau saya berniat jahat mengapa perlu saya tulis selamatkan abang saya azmin dan meminta tun merahsiakan perkara tersebut, kan saya tulis hanya Allah dan tun sahaja yg dapat selamatkan segala kepincangan yg berlaku, pada sibebal penyokong tegar bila pulak tun takut dgn bayang-bayang sijiburin,kuasa vito ada pada dia sebagai PM, beliau boleh pecat sape yg dis suka, atau ambik sape yg dia berhajat.Jadi tak payah lah mat jenin buat cerita lawak bodoh pulak, kononnya tun pecat sebab pengaruh sijuburin.Tun pecat sebab moralnya yg amat rendah setelah jangkamasa setahun diambil bagi tujuan penyiasatan oleh pihak polis yg diketuai oleh dato musa hasaan sac 11 ketika itu. Faham

Fakta 13........Dalam tajuk anwar perompak dan penyamun, jadi persoalannya kenapa dia nak tuduh Tun M mahupun kerajaan sekarang pengamal rasuah, sedangkan BUDAYA RASUAH DALAM UMNO TELAH DIBAWA OLEH SIJUBURIN DAN AZMIN, MEREKALAH BAPAK SEGALA RASUAH DAN PENGKHIANAT, saya adik dia saya taulah berapa kayanya azmin, ibarat 7 X MATI, 7 X JADI POCONG DUIT TAK HABIS HABIS,  anda diluar penyokong bebal apa tau, kalau tidak masakan 13 tahun tak bekerja, mana datang hasil, hidup semewah-mewahnya, banglo sana sini, terbang luar negeri anak beranak mcm pergi chow kit,tanya lah kelas apa penerbangan, ada ke naik ekonomi, sorrylah sakit pinggang la, OKB lah katakan semuanya pasti selesa, pasti lumayan, pakai semua branded ,jenama mewah, cuba bukak facebook anak anak dia kecik-kecik dah pakai handbag LV, ingat berapa sen tu, kalau tak tau gi cuba jengah kat Pavillion tu kejap, kalau saiz yg afifa gantung kat bahu tu sah sah belas ribu, apa logik kalau setakat jadi YB elaun tak berapa sen tu boleh anak bearanak hidup mewah,apa duit turun dari langit ke ,KECUALI DUIT RASUAH DAN DUIT LACURKAN ISTERI.

2 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=-GRc3VOiMgc

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=ABrGi1hdAm0

    ReplyDelete