Agen-Agen Penaja - KONRAD-ADENAUER-STIFTUNG (KAS)

oleh: suara ampang point
"Konrad-Adenauer-Stiftung (KAS). The KAS is a political foundation, closely associated with the Christian Democratic Union of Germany (CDU)" sebuah yayasan yang mempunyai pejabat di Malaysia beralamat di M-3-16, Block M, Plaza Damas, 60, Jalan Sri Hartamas 1, Sri Hartamas, 50480 Kuala Lumpur dikaitakan sebagai salah satu agen-yang menyumbang kpd dana untuk pemimpin politik yg membawa agenda Barat. Rakan kongsi mereka di Malaysia adalah seperti Bar Council, Pusat Komunikasi Masyarakat (KOMAS), Institut Kajian Dasar (IKD), Malaysian Institue of Managment (MIM) dan portal The Nut Graph.


Apakah agenda utama mereka sehingga menyediakan infrastruktur pentadbiran di Malaysia yang lengkap dari  penyelidikan, penyampaian (media) dan perlaksanaan? Mengapa pula sebuah yayasan yang secara terang-terangnya berkait dengan Christian Democratic Union German Barat menyediakan pelbagai infra di Malaysia? Setiap pelaburan pasti mahukan pulangan!


Selepas dari PRU 12, 2008 usaha-usaha memperkecilkan agama islam dilakukan secara terbuka dan terang-terang. Dari kes-kes murtad yang dibawa kepada mahkamah, kes pembaptisan umat Islam sehingga mencabar Perlembagaan negara yang memaktubkan Islam sebagai agama rasmi. 

Program dibiayai oleh European Commission & dibantu Kerajaan Negeri Selangor

Usaha secara terancang juga dilakukan bagi melemahkan umat Islam dinegara ini melalui membuka pelbagai tempat maksiat di Selangor khususnya. Minuman arak dijual secara berleluasa di kedai-kedai 24jam dan mudah dibeli tanpa sebarang kawalan. Aqidah umat Islam perlu dilonggarkan dan agenda seterusnya ialah memurtadkan mereka yang telah terpesong.

Ini yang berlaku, Islam mahu dileberal oleh mereka. Menyokong persamaan agama merupakan salah satu gerakan terancang agar semua gama diletakkan sama taraf di dunia ini yang secara jelas dalam Islam meletakkan agama Islam sebagai agama terulung dan Allah itu satu sahaja.

No comments:

Post a Comment